Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, December 4, 2011

UMNO bersubahat dengan LANUN?


TUKANG DOK PEGHATI
 
Inilah yang menyebabkan UMNO diBENCI oleh orang Melayu/BUMIPUTERA sendiri..UMNO melalui penguasaan dalam kerajaan begitu mudah meNAFIkan golongan MUDA dan PROFESIONAL Melayu lain yang tidak berPARTI untuk berKHIDMAT dalam GLC sebaliknya memBERIkan tempat kepada LANUN-LANUN Korporat dan PENYAMUN ini berKUASA dalam GLC? Apakah sumbangan mereka dalam GLC memBERIkan FAEDAH kepada RAKYAT marhaen selain mereka menyebabkan keNAIKkan KOS dalam kepada RAKYAT untuk menDAPATkan perKHIDMATan yang diTAWARkan oleh GLC-GLC tersebut? Apakah LOGIKnya untuk UMNO memBERIkan tempat kepada para LANUN ini sedangkan ramai RAKYAT di luar sana yang lebih berkeLAYAKkan dan diberi PELUANG menerajui GLC-GLC?
 
 
apakah GLC-GLC seperti MAS dan PROTON ditubuhkan dan diMAJUkan dengan tujuan untuk 'diLELONG' pada akhirnya? Apakah ini LIBERALISASI yang diTUNTUT oleh DS Najib? Sepatutnya GLC-GLC ini menjadi WARISAN NEGARA kepada generasi RAKYAT di masa akan datang.. Namun, hari ini kita melihat GLC-GLC yang diTUBUHkan berpuluh-puluh tahun menjadi bahan 'BARTER Trade' yang mana bakal menyaksikan kePENTINGannya boleh terlepas kepada pegangan ASING dengan mudah kalau tak kena cara.. Apakah MUSTAHIL suatu hari nanti MAS akan diMILIKki oleh Virgin Air dan PROTON pulak akan diMILIKki oleh Caterham jika kerajaan PEJAM mata dengan agenda sebegini? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List