Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, December 9, 2011

Program pembasmian diperlukan segera demi kesejahteraan negara


KULIT ISI RAMBUT HATI
 
PUTRAJAYA 6 Dis. - Kementerian Pengajian Tinggi memberi amaran kepada institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) supaya bertanggungjawab terhadap setiap pelajar asing yang menuntut di institusi masing-masing.
 
   

KERAMBIT ASSASSINS'S
 
Sesungguhnya perkara ini bukanlah baru-baru ini berlaku, sebaliknya sudah lama berlaku lebih 7 tahun lamanya ketika kabinet bertindak melonggarkan syarat kemasukan pelajar-pelajar asing dengan membenarkan pemberian pas pelajar (Visa Upon Arrival) secara mudah. Ini menyebabkan dengan mudah warga Afrika ini menyalahgunakan pas pelajar mereka untuk melakukan kerja-kerja haram dan merosakkan gadis tempatan. Tambah menghairankan, apakah kerajaan tidak sedar akan masalah ini?, apakah kerana hanya mahu menjaga hati pemilik IPTS yang rata-rata dimiliki oleh Bukan Bumiputera supaya tidak menyokong pembangkang?. Janganlah kerana nak sangat mencapai taraf negara yang memiliki kemudahan pendidikan bertaraf dunia kes-kes jenayah warga pak hitam ni dibiarkan begitu saja hanya kerana mereka itu 'pelajar asing'. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List