Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, December 2, 2011

PAU yang syok sendiri


DINTURTLE

Kenapa PAU tidak dijadikan medan bagi para perwakilan mengemukakan pertanyaan2 mengenai apasaja isu politik yang mereka dengar dari kawasan masing2 ( maknanya isu rakyat ) dan para pemimpin pula guna kesempatan ini untuk memberi penjelasan supaya setiap isu itu dapat dijawab ? Dan para pemimpin Umno juga dapat mengetahui apa sebenarnya isu yang menjadi keutamaan rakyat. 


Lebih-lebih lagi dalam kita berdepan PRU yang semakin dekat. Kalau jawapannya terlalu sensitif, lakukanlah sesi tertutup, pedulikan orang luar nak kata apapun. Yang penting setiap isu dapat dijawap dan perwakilan yang datang dari segenap pelusuk negara akan sebarkan kepada kawan2 bila mereka pulang.


Apakah pemimpin Umno tahu apa sebenarnya isu yang menjadi perhatian para pengundi ? Apakah pemimpin Umno sebenarnya tahu kenapa orang Melayu tidak semua beri sokongan kepada Umno sejak 2008 ? Apakah isu-isu tersebut sudah selesai ditangani atau masih ada lagi dicampur pula dengan isu baru ?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List