Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, December 15, 2011

Duit pusaka TOK Nenek Timbalan Menteri IPT

TUKANG DOK PEGHATI

Salah satu PUNCA kenapa RAKYAT masih lagi SANGSI dengan UMNO ialah keGAGALan DS Najib mengawal tingkah laku para Menterinya yang diWARISi daripada era PM ke-5.. DS Najib seakan tidak BERANI pun nak 'SOUND' Menterinya yang memBERIkan PERSEPSI buruk terhadap kerajaannya.. Itu belum lagi kita LIHAT betapa DS Najib hanya pejam MATA terhadap para Menterinya yang meLAKSANAkan agenda pembangkang dalam kerajaannya.. Apakah DS Najib ingin diLIHAT meneruskan dasar 'keTERBUKAan' ala-ala PM ke-5 yang menyaksikan UMNO/BN hampir LUMPUH semasa PRU-12 lalu, kita TUNGGU.. Nak kasi 'TERBUKA' semua pun tak apa biar orang TAHU! 


Namun demikian, SABOTAJ yang diLAKUkan oleh pemimpin ATASan termasuk yang berJAWATan dalam KABINET jauh lebih BAHAYA.. Mereka meLAKUkannya atas dasar ingin 'PLAYSAFE' iaitu jika UMNO tumbang pada PRU-13 nanti pun, mereka masih ada 'TEMPAT' yang diSEDIAkan oleh pihak LAWAN yang bakal memBENTUK kerajaan mengGANTIkan UMNO/BN.. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List