Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, November 28, 2011

UMNO - Untuk ANGGUK kepada tuntutan puak MINORITI? Atau untuk tepuk meja setiap kali kepentingan orang Melayu diLIBERALISASIkan?


TUKANG DOK PEGHATI

Hakikatnya, itulah apa yang RAKYAT lihat atau PERSEPSI mereka terhadap UMNO.. Hari ini UMNO memBENTUK kerajaan dengan parti-parti KAUM lain dalam komponen BN tetapi UMNO yang mempunyai kerusi Parlimen terBANYAK terpaksa TUNDUK dan AKUR kepada banyak tuntutan tidak MUNASABAH daripada mereka hingga akhirnya banyak MANSUHkan itu dan ini? UMNO yang sepatutnya memperJUANGkan tuntutan kaum Melayu dilihat 'PLAYSAFE' dengan meLIBERALISASIkan tuntutan tersebut..  

Di alam SIBER pun mujur ada RAKYAT yang masih WARAS pasal SAYANGkan NEGARA dan tak mahu NEGARA ini diGADAIkan dek puak-puak GILA KUASA dalam PR.. Nak HARAPkan ahli atau PEMIMPIN UMNO sendiri? Hari ini dalam UMNO ramai PEMIMPIN yang berMATA 'FULUS'.. Nak JAWATAN dalam parti pun main TABUR 'FULUS', apakah anda HARAP mereka ini menjadi 'BERANI' demi UMNO?
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List