Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, November 11, 2011

Tolonglah..Tolonglah..TTTOLLLLONGGGGlah ... Jangan Tembak Diri Sendiri!


APA
 
Tolonglah berhati hati MULAI SEKARANG SEHINGGA SAMPAI PRU13 nanti.Harap tolong jaga setiap kenyataan dan tindakan,harap tolong jaga tingkah laku didepan dan dibelakang rakyat dan tolong buat kajian atas sesuatu isu sebelum mengeluarkan kenyataan supaya tidak kelihatan BODOH dan bercanggah sesama sendiri.Itu sahaja yang AKU dan aku kira sahabat sahabat bloggers yang lain juga minta,supaya kerja kami tidak jadi sia sia.
 

KEPADA PERDANA MENTERI...aku ada satu permintaan khas yang datang dari hati aku yang jujur dan iklas.Aku berharap sangat sangat agar......



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List