Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, November 2, 2011

Selangor bankrap kerana MBnya bina LATAR dlm masa 3 tahun....... ish! ish!


Sel13.com
 
Dengan tersiapnya lebuhraya tersebut, nama Khalid Ibrahim melonjak tinggi. Rata-rata penduduk di Ijok, Kuala Selangor, Rawang dan Selayang menganggap penyambungan serta penyiapan lebuhraya tersebut merupakan usaha terbaik Kerajaan Negeri Selangor yang diterajui oleh Khalid Ibrahim. Para pemimpin Pakatan Rakyat Selangor tidak cukup mulut untuk mendakwa, lebuhraya tersebut adalah hasil perjuangan peribadi Khalid Ibrahim.
 
Paling menarik dan sangat ketara ialah, sepanjang tempoh tiga tahun menjadi Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim hanya sekali memperkatakannya dalam sidang Parlimen. Kalau sekali itu sahaja dikatakan sebagai perjuangan bersungguh-sungguh Khalid Ibrahim sehingga lebuhraya tersebut sudah boleh digunakan seperti sekarang, bermakna suara Khalid Ibrahim jauh lebih keramat mengatasi Anwar Ibrahim, Ketua Umum PKR.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List