Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, November 18, 2011

Pinjaman utk NFC, tapi "laburkan" utk condo - Kalau "lebur" macamana?


APA

Tapi amat malang sekali bila Sharizat muncul ditengah jalan perjuangan aku dalam ISU MORAL PEMIMPIN.Isu moral yang melibatkan semua pemimpin tidak mengira dalam parti mana mereka berada,tapi FOKUS aku adalah terhadap PEMIMPIN dan PARTI yang aku sokong iaitu UMNO dan BN.Jadi semua kena jelas tentang matlamat aku.Malang sekali Sharizat terpaksa aku belasah walaupun pada hakikatnya beliau salah seorang pemimpin favourite aku.Jangan kata Sharizat..andaikata DS Najib sekalipun yang terlibat dengan ISU MORAL pasti aku tidak akan mendiamkan diri.
Aku teringat satu kejadian tahun sudah yang berlaku di Britain,bila mana seorang Ahli Parlimen British terpaksa melepaskan jawatan kerana tanpa sengaja TERBABAS terpakai wang kerajaan sebanyak 50 pound membeli coklat ke atau kek(aku tak berapa ingat) untuk ibunya.Lima puloh pound..bukan 50 Ribu,bukan 50 Juta.. apatah lagi 500 Juta...itulah tahap KREDIBILITI dan PERTANGGUNGJAWABAN pemimpin politik luar negara.Dah berapa ramai kisah pemimpin pemimpin besar dunia yang kita dengar dan baca meletak jawatan bila Skandal Seks dan Rasuah mereka didedah.Tak perlu tunggu seminggu pun..dedah skandal pagi malam dah resign.

TAPI DI MALAYSIA....amat pelik..pelik sekali..

 
APA

Tapi penjelasan itu buat ramai AGEN HARTANAH panik dan bengong macam lembu.Sebab ramai PEMILIK kondo One Menerung yang menyerahkan kondo mereka kepada agen untuk disewakan menuntut PERBEZAAN SEWA ini kerana selama ini mereka difahamkan kondo PALING MAHAL JENIS PENTHOUSE yang disewa di One Menerung pun hanyalah RM24 Ribu sebulan.Tapi bila LAKI SHARIZAT dedahkan sewanya RM70 Ribu sebulan semuanya rasa macam di tipu oleh agen agen mereka.
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List