Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, November 3, 2011

Pejuang-pejuang dalam UMNO akan sentiasa menggigit jari makan tulang.


HOUSE PK

Ini aku petik dari blog Mummy Rokiah, walaupun pedih aku rasa kita kena baca dan bagi la sikit komen pasal isu Nalla the Magnum man.  



APA
 

 Geli pulak lidah nak memanggil YB...

0211-11 Big- 2 Small = Magnum..lu kasi 
tolong beli sama saya..
 
Jangan lupa hantar ini Amoy saya punya bilik ya Nalla..
Dey.. itu rumah lah.. Tivolli Villa, sekarang 
saya sudah beli itu rumah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List