Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, November 1, 2011

Papagomo akan berehat dari penulisan politik? - (Ada Mesej sebelum berehat)


PAPAGOMO
 
Artikel Gua ni merupakan yang terakhir Gua sentuh bab politik sebelum Gua nak berehat panjang dari dunia politik.
 
Untuk makluman semua, bulan lepas Seorang SOS gua dalam PKR dah bagi HINT bahawa PKR akan melakukan satu kerja Gila dalam meraih sokongan orang orang Melayu Khususnya. Kata sumber SOS Gua tu kerja Gila ni boleh menyebabkan ramai yang akan terpengaruh dan jika ianya menjadi maka sokongan Melayu akan kembali kepada Pakatan Rakyat.
 
(baca seterusnya.......)
 
"All I have in this world is balls and my word
and I don't break 'em for no one.
You understand? - Tony Montana
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List