Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, November 1, 2011

Nasib Khir Toyo diketahui pada 23 Disember depan


SATU MELAYU
Beliau didakwa mendapatkan hartanah itu pada harga RM3.5 juta sedangkan Ditamas membayar RM6.5 juta semasa membeli hartanah berkenaan pada 23 Disember 2004.

Sementara itu, jurunilai profesional, Iramy Ahmad pula pada keterangannya memberitahu, beliau berpendapat harga RM6.5 juta adalah terlalu tinggi untuk keseluruhan hartanah itu yang dinilaikan beliau hanya berharga RM4.3 juta pada tahun 2005.

Choy Kue Kwong yang juga jurunilai profesional bagi Syarikat Rahim & Co pula memberitahu, penilaian yang dilakukannya pada Mei 2007 pula mendapati harga hartanah itu adalah RM3.5 juta atas alasan bangunan tersebut bukanlah satu bangunan lengkap memandangkan terdapat kerja-kerja pengubahsuaian sedang dilakukan.



HOUSE PK
tolonglah jangan korang termakan dakyah pembangkang yang tak habis-habis nak tabur fitnah! Inilah hakikatnya. Rumah ini hanya berni8lai 3.5 juta bukan 24 juta ok.
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List