Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, November 1, 2011

Mergastua Sarkas di Parlimen - Soal RAKYAT, ke mana?


TUKANG DOK PEGHATI 
Malah, medan Parlimen jugak menjadi tempat untuk meNAFIkan salah laku ahli keluarga masing-masing.. Contohnya, ada CUCU pemimpin yang meRABA 'BREAST' wanita diBAHASkan di Parlimen.. Ada anak perempuan yang cuba memBERSIHkan BAPAnya daripada TUDUHan menJUBOR, jugak diLAKUkan di dalam Parlimen.. Soal RAKYAT, ke mana?

Menjelang PRU-13 nanti, RAKYAT perlu memikirkan seMASAK-masaknya perkara ini.. Apa GUNAnya memilih wakil-wakil yang menJADI mergastua SARKAS di Parlimen untuk diTONTON kelakuan mereka sedangkan mereka sepatutnya memikul AMANAH daripada RAKYAT? Sudah hampir hancur NEGARA ini diJAHANAMkan dek perMAINan POLITIK sebegini sedangkan TIDAK ada langsung MANFAATnya kepada RAKYAT?

PRU-13 seharusnya menjadi MEDAN pemBERSIHan untuk tidak lagi memilih wakil-wakil yang 'Tak SEKOLAH', 'penuh dengan masalah SEKSUAL', 'peSALAH POLITIK WANG' dan ramai lagi..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List