Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, November 8, 2011

Marina Mahathir (anak Tun M lagi?)


APA

Apa Marina kata : “Saya melihat pada wajah anda dan kami tahu siapa anda,” kata Marina di ibu pejabat Tenaganita di sini.“Saya berada di sini sebagai seorang penyokong sebab dua tahun lalu saya telah merasmikan Seksualiti Merdeka tanpa sebarang insiden,”

Aku tak berminatlah nak tahu apa jua HAK TOK NENEK yang cuba dipejuangkan mereka(Ambiga & The Gang) atas alasan apa sekalipun,tapi aku ingin memperkatakan Implikasi Jangka Panjang jika program program serupa ini diberi ruang dan peluang untuk lahir dan berkembang biak di negara kita yang jelas agama resminya Agama Islam atas nama HAK ASASI.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List