Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, November 2, 2011

Lebai DUNGU


TUKANG DOK PEGHATI
 
.. Kita tidak patut menCONTOHi Pok Nik 'ALAIHISSALAM' yang menDOAkan keBURUKkan terhadap pihak yang tidak sePENDAPAT atau berLAINan FAHAMan POLITIK..  
 
 
TerINGAT kita semasa Tun Dr. Mahathir pergi ke Makkah untuk menunaikan HAJI.. Semasa itu, Penasihat PKR baru beberapa bulan diPECAT dari UMNO dan jugak kerajaan serta sedang diBICARAkan.. Masa tuh penyokong dia dan Lebai-Lebai PAS yang DUNGU bukan main lagi dok mengata KONONnya Tun Dr. Mahathir dah jadik GILA bila lihat Kaabah KONONnya disebabkan memFITNAHkan Penasihat PKR berhubung kes 'menJUBOR' yang pertama dulu.. Malangnya, Allah SWT jauh lebih berKUASA daripada mulut-mulut Lebai-Lebai PAS yang DURJANA ini.. Tun Mahathir bukan sahaja sihat walafiat, beliau jugak dapat masuk ke ruang dalam Kaabah dan berDOA agar diTUNJUKkan keBENARan kes tersebut terhadap RAKYAT Malaysia..

Hari ini keBENARan yang diMAKSUDkan sudah pun diTUNJUKkan dan Lebai-Lebai PAS pulak berSIKAP macam Arab JAHILIYYAH, berMATI-matian cuba meNAFIkan apa yang Allah SWT perLIHATkan..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List