Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, November 3, 2011

DS Najib sendiri mungkin seorang yang LIBERAL dan nak tak nak terpaksa mengIKUT kehendak puak-puak berOTAK LIBERAL


TUKANG DOK PEGHATI

Anda TAHU kenapa tiba-tiba boleh MUNCUL agenda SEKSUALITI Merdeka yang diKATAkan sebahagian daripada Hak ASASI Manusia dan keBEBASan berSUARA? Kita PERCAYA agenda sebegini sebenarnya sudah diRANCANG sekian LAMA.. Cuma hari ini BARU mereka BERANI berTINDAK di mana ketika ini kita menyaksikan ketidak-stabilan senario POLITIK dalam NEGARA ketika ini.. Sudah tentu ada KRONOLOGInya yang diRANCANG oleh 'TANGAN-Tangan GHAIB' dari LUAR untuk meROSAKkan sebuah lagi negara majoriti umat ISLAM seperti Malaysia ini..

  
Cuba kita 'FLASHBACK' kembali ke zaman semasa Tun Dr. Mahathir bersara dahulu.. Semua maklum betapa TEGASnya Tun Dr. Mahathir dan 4 PM terDAHULU untuk tidak memberi MUKA kepada keWUJUDan agenda-agenda SONGSANG sebegini dalam NEGARA..





SUARA PERKASA
Ini kerana tegasnya, matlamat program itu yang menghalalkan hubungan sejenis bukan sahaja haram di sisi Islam, malah ditolak oleh agama lain yang dianuti rakyat negara ini.

“Adalah jelas program ini cuba melaksanakan agenda asing atas nama hak asasi manusia dan demokrasi untuk mempengaruhi akhlak generasi muda dan rakyat Malaysia secara keseluruhannya,”
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List