Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, October 25, 2011

Ye la.. HQ UMNO kat PWTC tu kan dah macam 'Automotive SHOW' dengan berMACAM kereta MEWAH terUTAMAnya milik para pemimpin Pemuda UMNO setiap kali PAU?


TUKANG DOK PEGHATI
 
Namun demikian, nak tak nak KENAlah UMNO/BN terima HAKIKAT bahawa kata-kata Penasihat PKR ini memang BENAR walaupun dia sering kali berBOHONG termasuklah dalam MAHKAMAH dan di depan RAKYAT..
 

Apa yang kita TULIS ini adalah PERSEPSI terhadap UMNO/BN oleh penduduk BANDAR dari kalangan kaum Melayu/BUMIPUTERA.. Janganlah pulak UMNO/BN berMIMPI akan dapat SOKONGan penduduk BANDAR dari kaum Cina dan India pulak! Sebab itulah keYAKINan Penasihat PKR ini ada ASASnya.. Semuanya SILAP UMNO/BN sendiri yang mengABAIkan penduduk BANDAR dari kaum Melayu/BUMIPUTERA dengan berANGGAPan mereka ini MEWAH di BANDAR sedangkan yang sebenar-benarnya MEWAH adalah para pemimpin UMNO/BN sendiri terUTAMAnya dalam Pemuda UMNO dan konco-konco 'LANUN-lanun KORPORAT' yang diBELA oleh mereka dalam GLC-GLC atau agensi-agensi kerajaan!
  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List