Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, October 19, 2011

Tiba-tiba "Off Record"


HELEN ANG
 
Semalam, iaitu sebelum Guan Eng memulakan taklimatnya kepada kira-kira 30 ahli FCC – ramai juga di antara mereka adalah orang putih -  dia telah memberi izin untuk kata-katanya dipetik kerana dia yakin media antarabangsa akan menjalankan tugas secara profesional.
 
Apabila saya memperkenalkan diri sebagai ‘Helen’, Guan Eng dengan cepat dapat mencam saya. 
 
Sebelum saya bertanyakan soalan, Guan Eng telah memberi kebenaran kepada para wartawan memetik kata-katanya. Namun selepas dia mengetahui identiti saya, dia serta-merta menarik balik izin yang diberikannya tadi kepada wartawan
 
 
Sebagai seorang bekas wartawan, tidak mahu tidak saya terpaksa akur kepada resmi “off the record”.

Jadi saya tidak akan memblog tentang taklimat serta soal-jawab semalam. Pandai-pandailah kalian sendiri menelah.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List