Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, October 4, 2011

Tapi bila media dedah mulut busuk mereka, mulalah gelabah dan nak salahkan media.

MESIN TAIP BURUK
 
Terbaru ketua negeri yang konon memperjuangkan kebebasan media duk salahkan media bila isu dia kondem Johor tersebar. Hari ini dia buat pengakuan dan mohon maaf tapi peliknya tetap jugak nak saman media yang siar laporan pasal "mulut celuparnya". Kebebasan media tengkorak apa? Dulu halau Utusan, lepas tu halau NST than TV3 hari ini nak saman Bernama pulak sebab "dedah" kenyataan beliau dalam majlis tertutup di negara jiran.
 

Aku nak tanya apa pulak kata ketua menteri ni bila seorang reporter hingusan Malaysiakini yang duk lapor kenyataan bekas pegawai kanan Biro Tatanegara yang bercakap pasal orang Melayu dalam majlis tertutup Puteri UMNO suatu ketika dahulu? Apakah reporter ada nak mintak maaf? Akibat laporan itu pegawai kanan terbabit telah dikenakan tindakan. Tapi pegawai terbabit kira baik sebab tak saman Malaysiakini.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List