Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, October 4, 2011

Sayang Negara, bukannya sayang Pemimpin UMNO

TUKANG DOK PEGHATI
 
Kebelakangan ini kita DAPATi semakin banyak kePIMPINan UMNO/BN tersasul atau MERAPU dengan kenyataan-kenyataan yang TIDAK sepatutnya.. Kenyataan DS Najib sendiri berhubung peMANSUHan ISA, kenyataannya yang mengatakan orang Melayu perlu berjaya tanpa meRAMPAS HAK orang lain dan terBARU kenyataan yang diLIHAT sebagai 'menyokong' Namewee diLIHAT banyak menyinggung orang Melayu dan para juruBLOG yang selama ini menJALANkan tugas sebenar UMNO iaitu memperTAHANkan kepentingan Melayu.. kenapa JADIK begini? Kalau bukan kerana sumbangan para juruBLOG ini, sudah lama DS Najib menjadi PM paling SINGKAT dalam sejarah NEGARA..
 
KeSUNGGUHan para juruBLOG yang memperTAHANkan UMNO/BN berhubung isu-isu seperti pengGUNAan ISA, kepentingan Melayu/BUMIPUTERA dan banyak lagi telah diKHIANATi satu demi satu apabila kePIMPINan UMNO/BN sendiri melalui DS Najib mula meMANSUHkan itu dan ini yang selama ini diperTAHANkan berMATI-MATIan oleh para juruBLOG ini.. Benarlah kata-kata pujangga, ASKAR mati KATAK di MEDAN perang tetapi PEMIMPIN bermaharajalela di puncak KUASA.. Ibarat memBERIkan SUSU dibalas dengan TUBA!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List