Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, October 17, 2011

Professor Buntut


Warrior 231 @REVERT
 
Cuba “google scholar”kan nama-nama seperti Aziz Bari, Azmi Sharom (seorang lagi siluncai pencacai) dan anda mendapati tiada apa-apa makalah atau buku terbitan mereka yang menerobos paradigma pemikiran kin dalam bidang perundangani dan memacunya kearah yang lebih hebat. Tidak akan ada sebarang sumbangan ilmiah yang inovatif dan progresif kepada persada intelektual. Tidak akan ada cetusan pemikiran original lagi bernas yang mampu membuka minda dan yang mampu mencabar paradigma yang sedia ada. Pendek cerita, tidak akan ada sebarang sumbangan mereka dalam menjernihkan sesuatu isu untuk pemahaman umum.
 
 
Manusia baghal seperti Abd Aziz bin Bari dan Azmi Sharom adalah sinonim dengan ketandusan intelek dalam kalangan akademik Melayu tertentu. Mereka sanggup menghentam institusi bangsa sendiri demi mendapat tepukan gemuruh dan sanjungan golongan anti-Melayu. Mereka dok merapu dari pentas pemebangkang kerana mereka berperibadi anjing. Telatah lucu mereka samalah seperti seniman dan seniwati picisan di Malaysia yang meraih publisiti murahan dari kenyataan dan tindak tanduk sensasi. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List