Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, October 18, 2011

PR Tadbir Selangor Sehingga Bakal Bangkrap


SEL13.com

Semenjak Pakatan berjaya mengambilalih Selangor dari tangan UMNO-BN, pelbagai cerita menarik dan ‘misteri’ berlaku di Selangor. Dan menariknya hampir kesemua cerita ‘misteri’ tersebut membabitkan penyelewengan serta penyalahgunaan kuasa yang sangat besar, membabitkan pemimpin-pemimpin utama Pakatan Rakyat.
 

8 November 2010, Kerajaan Negeri Selangor telah melancarkan kempen ‘Kembalikan Hak Air kepada Rakyat’ yang diketuai oleh Teresa Kok Suh Sim dan Ronnie Liew. Kempen tersebut dicanangkan sebagai perjuangan Pakatan untuk rakyat Selangor yang kononnya teraniaya kerana bekalan air di seluruh Selangor dan Wilayah Persekutuan telah diserahkan kepada SYABAS yang juga merupakan anak syarikat kerajaan negeri.
 
Paling menarik ialah apabila Khalid Ibrahim dengan menggunakan dua buah agensi kontraktor bukan Bumiputera yang mempunyai kaitan dan kepentingan peribadi dengannya. Khalid Ibrahim menggunakan Thingumagic dan D’macriz Communication Sdn Bhd untuk menyebat duit kerajaan negeri lebih RM200,000.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List