Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, October 18, 2011

Penyokong yang diperbodohkan - Anwar mempunyai pelbagai wajah

AIDC

Ternyata jawapan Anwar pada malam mesyuarat MT itu merapu, tidak fokus, tidak menjawab persoalan, menyalahkan pihak lain yang semakin mengesahkan dirinya terlibat dalam skandal terkutuk itu.

Jawapan Anwar yang tidak menyakinkan itu menyebabkan beliau kehilangan jawatan Timbalan Presiden UMNO dan sekaligus dilucutkan keahlian UMNO.



Jika sebelum ini, Anwar gagal menyakinkan MT UMNO, kini sekali lagi Anwar gagal menyakinkan mahkamah, malah tindakan Anwar ketika hakim mahu menjatuhkan hukuman amat mengecewakan yang tidak sesuai sebagai seorang bekas Presiden ABIM dan bekas Timbalan Perdana Malaysia. Klik di sini

mykmu @THE UNSPINNERS
Dimana otak balaci bila dengan mudah saja menerima fakta palsu kononnya mustahil Anwar boleh meliwat Saiful kerana tidak mampu untuk membengkok badannya. Sekarang ini siapa liwat siapa? Anwar yang kena liwat dengan Saiful ke sehingga dia perlu membengkokkan badannya?
 
Itu kalau betul tak boleh bengkok, masalahnya sekarang memang Anwar boleh bengkok badannya. Himpunan gambar-gambar dibawah adalah buktinya.
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List