Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, October 24, 2011

PECAT HASAN ALI - Adakah Hadi Awang mampu bertahan bertindak sebagai jurucakap Pakatan?


GELOMBANG RAKYAT

Anwar bakal mengadakan 1 mesyuarat tersembunyi mendesak dan menekan Hadi Awang agar memecat Hasan Ali yang dikatakan menjadi 'kepala' dalam menjayakan Pehimpunan ini. Dikatakan beberapa Kumpulan Pemuda PAS dari seluruh Negara telah bersiap sedia untuk hadir dengan menempah beberapa buah bas akan tetapi dihalang di saat2 akhir kerana arahan pihak parti.


GELOMBANG RAKYAT
Nik Abduh yang juga anak kepada Nik Aziz turut turut kecewa dengan tindak tanduk Pemimpin2 PAS Pro Sekular kerana menjahamkan perjuangan PAS yang merupakan antara Parti paling lama bertahan di Negara ini meletakkan asas perjuangan Islam yang mempertahankan Al Qur'an dan Sunnah berfungsi memperkuat dan memperkukuh akidah Umat Islam di Negara ini.
 

GELOMBANG RAKYAT

Antara Pemimpin PAS yang tidak berpuas hati dengan tindakan beliau termasuklah musuh dalam Parti Khalid Samad. Timb. Pesuruhjaya PAS itu mendesak pihak PAS Pusat mengambil tindakan displin terhadap beliau yang bukan sahaja membelakangi pendirian parti malah turut berkempen menyeru Umat Islam di Selangor menyertai HIMPUN.
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List