Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, October 13, 2011

PAS yang diterobek oleh Erdogan

REVERT
Maka Nik Aziz bin Nik Mat kecundang jua akhirnya, terkincit mendengar sergahan taiko Lim Guan Eng yang memberi amaran keras dan ugutan jelas akan implikasi omong-omongan Nik Aziz Nik Mat melaksanakan hudud.

Maka hero-hero pepatung PAS seperti Hadi Awang dan Nash Tantawi lari bertempiaran bagaikan kanak-kanak ternampak hantu apabila Lim Guan Eng yang selama ini tidak bersuara memerhati situasi memasuki gelanggang. Mujahid-mujahid PAS yang berkokok dan berdegar-degar bersumpah mendirikan Hudud semuanya terberak dan cabut lari apabila LGE dengan jelas menentukkan dasar perjuangan dengan mengutarakan ideology dokongan Cina Kapiak dan Kristian laknatullah.
Hakikatnya seruan Hudud Nik Aziz Nik Mat adalah mainan wayang kulit buat mengabui mata orang Islam. Saya difahamkan dalam satu pertemuan tertutup PAS-PKR di Kuala Lumpur pada pertengahan September lepas, Nik Aziz Nik Mat, Hadi Awang dan juak-juak munafik dan kaffir mereka tersentak apabila di beritahu oleh laporan strategis PAS-PKR bahawa sokongan Melayu Islam kepada PKR dan PAS telah merundum ke paras 27-30% di kebanyakan kawasan setelah islah “Negara kebajikan” mula di war-warkan dan banyak kompromi serta melutut kepada kapiak jelas tersirna.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List