Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, October 24, 2011

PAS pulak akibat terLAMPAU takutkan KAFIR La'anatullah dalam DAP dan KECUT dengan penZINA dan 'penJUBOR' dalam PKR telah mengUMUMkan tidak menyokong tetapi tidak mengHALANG ahli-ahlinya mengHADIRi perHIMPUNan ini..


TUKANG DOK PEGHATI 


Jelas sekali pada hari ini umat ISLAM di NEGARA ini terlampau SELESA akibat diMOMOKkan dengan hiburan dan POLITIK dalam cara yang begitu meMUALkan.. Umat ISLAM lebih TAKUT untuk keluar daripada HIJAB POLITIK bodoh mereka daripada keluar daripada agama ISLAM.. Dengan KATA lain, ramai orang lebih takut keluar daripada UMNO, PAS atau PKR daripada keluar ISLAM.. Sebab itulah parti-parti POLITIK memandang RINGAN isu MURTAD ini kerana pada mereka ini isu ini jika diperJUANGkan tidak akan memberi apa-apa KERUSI baik di Parlimen atau pun di mana-mana DUN demi kesinambungan POLITIK masing-masing..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List