Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, October 21, 2011

Pahlawan Najib Yang "Terganggu dan Sedih"


ramleIDEAS

KUALA LUMPUR, 20 Okt – Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Datuk Saifuddin Abdullah berkata beliau “terganggu dan sedih” mendengar isu pengurusan Universiti Islam Antarabangsa (UIA) mengambil tindakan ke atas pensyarah undang-undang Prof Dr Abdul Aziz Bari - diberi surat tunjuk sebab dan digantung perkhidmatan.

AZLI SHUKRI TODAY

Dr Asri Zainal Abidin diminta jangan "menyebuk" dan suka menjaga tepi kain universiti lain. Selesaikan terlebih dahulu "masalah" diri sendiri di USM sebelum cuba menjadi hero kepada orang lain.
"Dr. Asri tulis dlm Malaysiakini tindakan UIA sbg tindakan mengampu.Kenapa Dr. Asri senyap je dlm kes di UNISEL? Yg kedua, tolong sebarkan Dr. Asri sebenarnya tak layak untuk pergi ke Oxford kerana bertentangan peruntukan perbekalan cuti perkhidmatan awam. Bukan cuti penyelidikan, bukan cuti sabatikal dan bukan juga pertukaran perkhidmatan. Bagaimanapun, beliau telah dibenarkan oleh USM untuk ke Oxford selama 10 bulan & bergaji penuh kerana campurtangan oleh bekas VC USM. Prof. Dzulkifli Razak. Pensyarah2 lain yg mendapat tawaran yg sama tidak dibenarkan oleh USM untuk pergi tetapi Dr. Asri dibenarkan kerana 'kabel' besar beliau ikut pintu belakang dgn VC USM dan VIP. Dr. Asri ni sangat hipokrit...dia lagi Pengampu Besar! Ni bukan fitnah..kalau tak percaya siasatlaj sendiri..dia pergi Oxford atas peruntukan cuti apa?"


Staf USM
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List