Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, October 16, 2011

Najib Mat Liberal


DINTURTLE

 
Lepas menang balik baru kita settle hal Najib, baru kita tukar dengam PM lain .... ingat pampers ke, lepas penuh taik baru nak tukar ?

Tapi takpeeeeer.... katakanlah kita beri sokongan penuh pada Najib. (Samalah tu dengan sokong BN kalau Najib masih di atas ) Saya TIDAK nampak Najib akan berundur, malah beliau akan besar kepala dan dakwa rakyat majoriti telah menyokong beliau dan konsep 1Malaysianya. Ini memang confirmed! Sudah terbukti beberapa kali di PRK lepas .... semasa kempen tak disebut langsung 1Malaysia tapi lepas menang ....sampai cramp jari telunjuk dia duk tujah kelangit.  
 

 
"Kepada Anon yang dok tuduh DSN ikut telunjuk bini tolong tunjukkan dimana DSN ikut telunjuk bini. Jangan asyik membuat fitnah. - ANON  6:58AM" (re : UNDER SPELL - The Healing of King Theoden - 9 Okt 2011)
 
"setelah dihapuskan hak2 melayu apakah najib dan penyokongnya fikir org melayu akan berubah kalaupn betul org melayu seperti itu. adakah itu cara memperbaiki keadaan?" - MELAYU HAMPA (re :  MEB Bakal Menghancurkan Melayu Secara Sistematik - 24 Sept 2010
 
"Cukuplah satu penggal untuk Najib. Najib perlu diundurkan kecuali Najib berubah. Najib terlalu lemah lembut dan sentiasa menyakiti hati orang Melayu." - Lt Kdr (B) KASIM BIN AWANG (re : DS Najib Wajar Mengikuti Jejak Datuk Onn Jaafar - 13 sept 2010)
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List