Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, October 17, 2011

Melayu Frust Jadi Calon


Utusan @ARENA PICISAN 
 

Zaini Hassan yang menceritakan tentang calon boleh menang DAP dari kalangan kaum Melayu...

...DAP, ia adalah sebuah parti yang strategik. Ia bergerak secara halus, senyap-senyap kerana ia kini yakin orang Cina di belakangnya

DAP cukup yakin walaupun mereka meletak calon Melayu di kawasan Cina, calon-calon itu akan menang. Orang Melayu ini sudah tidak peduli walaupun DAP ialah parti yang terkenal dengan pendekatan cauvinisnya dan sering menentang dasar-dasar berkepentingan Melayu.

Saya difahamkan selain Lt. Kol. yang disebut minggu lalu, ada tiga orang lain calon Melayu iaitu seorang berpangkat Datuk (bekas wakil rakyat BN sebuah kawasan di Pahang). Dia dikhabarkan akan bertanding di sebuah kawasan di negeri itu juga. Saya tidak mahu innuendo, atau berkias banyak-banyak nanti orang kenal.

Seorang lagi ialah (lagi memeranjatkan) bekas OCPD, ketua polis sebuah daerah di selatan tanah air. Difahamkan dia akan bertanding di sebuah kawasan di Perak.

Sementara itu, seorang lagi ialah mastermind yang menjadi perancang merekrut calon-calon Melayu. Dia akan bertanding dalam sebuah DUN di Seremban. Dia ini amat dikenali dalam lingkungan politikus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List