Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, October 3, 2011

MAT LIBERAL


ANTI HIPOKRIT

Naik jadi PM sebab Melayu. Tapi perangai serupa Melayu Liberal.Hari-hari sasau asyik memikirkan macammana nak bunuh Melayu dengan idea karut-marut. 
Sekolah Cina drpd SJKC, Sekolah Menengah Persendirian, Kolej TAR sampai Kolej Swasta yang lain semua lu kasi bantuan walaupun apek-apek yang ada di situ sepatah haram sekor pun tak tau bercakap dengan betul bahasa kebangsaan. Lu lagi sibuk suruh cina yang sudah cina lagi belajar kuat-kuat bahasa cina.  
UPDATE SIKIT:
30,000 pelajar Kelantan terjejas putus bekalan air 

TUMPAT 2 Okt. - Kira–kira 30,000 pelajar di Kelantan dilaporkan terjejas teruk akibat beberapa buah sekolah di negeri ini terputus bekalan air bersih yang disalurkan oleh Air Kelantan Sdn Bhd (AKSB) sejak beberapa bulan lalu.

GUA INGAT KALAU INI SJKC LU MESTI CEPAT-CEPAT PELEGI KASI CEK RM100 JUTA KASI SETTLE INI MASALAH. SKG GUA MAU TGK APA MACAM LU MAU BUAT. LU MAU TOLONG ATAU TIDAK INI SEKOLAH KEBANGSAAN.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List