Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, October 2, 2011

Mat Liberal Hanya Tukang Baca?


TUKANG DOK PEGHATI
 
Sebagai orang Melayu, kita TERASA jugak apabila DS Najib mengatakan orang Melayu kena BERJAYA tanpa mengambil HAK orang lain.. Pernahkah orang Melayu mengambil HAK orang lain? Bila? Di mana? Siapa? Bagaimana? Bolehkah DS Najib menJAWABnya atau DS Najib sendiri meRASAkan ucapannya itu telah tersalah TULIS? Malah, kenyataan begitu jugak jelas tidak berSANDARkan fakta SEJARAH orang Melayu di NEGARA ini sejak sekian lama.. Sedarkah DS Najib bahawa keJAYAan orang Melayu selama ini pun sememangnya tanpa SEDIKIT pun mengambil HAK orang lain? Sebaliknya banyak HAK orang Melayu hari ini yang 'diROMPAK' habis-habisan atau diGADAIkan demi kePENTINGan POLITIK!
 
(uummmm lorrr...!!!)
Kita RASA DS Najib tak perlu pun mengUCAPkan kenyataan sedemikian RUPA kepada orang-orang Melayu/BUMIPUTERA di luar sana.. Sebaliknya, DS Najib WAJIB dan WAJAR mengucapkan sedemikian kepada para LANUN, PENYAMUN dan PEROMPAK Melayu dalam UMNO sendiri!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List