Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, October 13, 2011

Masih lagi Najib hendak berdegil?


 PISAU

Sekolah vernakular menjadi pusat mengasuh dan menternak generasi rasis, chauvanis dan ultra kiasu, produk produk ini yang didoktrin dengan fahaman DAP sudah menjadi barah kepada perpaduan kaum dinegara ini.

Polarisasi kaum: Kerajaan disaran hapus sekolah vernakular


KUALA LUMPUR 12 Okt – Ahli Parlimen Bebas bagi Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim hari ini menyarankan supaya sistem pendidikan negara diolah semula dengan menghapuskan sistem sekolah pelbagai aliran atau vernakular yang didakwanya menyebabkan polarisasi kaum di negara ini.





Tika harapan semakin tipis, perjuangan semakin jauh, harapan semakin pudar ...... akhirnya muncul juga seorang pemimpin yang berani menyuarakan apa sebenarnya denyut nadi rakyat bila mengaitkan isu Perpaduan Kaum dengan Sekolah Vernakular. Dan yang lebih membanggakan, beliau mengucapkannya di Parlimen.

LAMIAFAMILIA

KUALA LUMPUR 12 Okt. - Sistem sekolah pelbagai aliran yang berdasarkan sesuatu bangsa dan bahasa perlu dimansuhkan serta-merta dan diganti dengan satu sistem sekolah untuk semua.
SELAMATKAN MALAYSIA


Pemimpin yang berani bercakap benar susah nak dapat sekarang sebab semua diulit dengan mimpi kuasa harta duit wanita. Rata-rata takut bercakap benar kerana takut hilang kepentingan diri. Tengoklah Anwar berbohong sana sini sebabnya tidak lain dan tidak bukan kerana nak kuasa, harta duit dan wanita.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List