Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, October 21, 2011

KITA TETAP LAKUKAN NYA - Hanya atas rasa tanggung jawaB kita kepada AGAMA, BANGSA dan NEGARA


APA
Kita semua telah sedia maklum TROOPER TROOPER SIBER kita kini sedang mengungguli Medan Peperangan Siber jika hendak dibandingkan sewaktu menghadapi PRU 2008 dahulu. Hari ini Tentera Siber Pakatan Rakyat hampir TIDAK ADA JAWAPAN untuk isu isu yang kita ketengahkan tanpa henti 24/7. Lantas jalan yang paling mudah bagi mereka adalah dengan MEMBUNUH KREDIBILITI kita dalam melaporkan sesuatu. Untuk tujuan itu mereka perlukan UMPAN.. dan umpan nya tiada lain adalah INFO INFO PALSU yang konon nya datang dari INNER CIRCLE untuk kita mainkan. Bila ternyata UMPAN mereka mengena, mereka akan dengan bangganya memperlekehkan kita semua.
 
 
Berbeza dengan TENTERA SIBER PAKATAN RAKYAT,mereka dari awal lagi telah dinaungi oleh PARTI dan PEMIMPIN mereka serta dibantu oleh PAKAR PAKAR & ANASIR SIBER dari luar negara untuk memerangi kerajaan kita.PERSEPSI RAKYAT adalah senjata yang mereka gunakan setiap masa tanpa henti atas didikan dan tunjuk ajar dari MEREKA MEREKA yang memang terlatih untuk mencetuskan persepsi.
 
KEBERADAAN cybertroopers Umno-BN yang kebih bersifat INDIVIDU saperti yang dinyatakan awal tadi akan lebih mudah dipengaruhi dan dipecahkan dengan menyalurkan INFO & MAKLUMAT PALSU untuk dimainkan oleh kami.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List