Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, October 12, 2011

Hari Itu Negara Telah DiSelamatkan dari satu bahana

VOICES AROUND


Jadi apa telahan orang ramai apabila DSAI bersikap begitu? Tidak perlu dihujahkan dengan peristiwa-peristiwa lain yang terang-terang menunjukkan DSAI lebih banyak berhelah dan melarikan diri daripada berdiri tegap menegakkan kata-kata pembelaan beliau seperti peristiwa keberanian untuk bersumpah, peristiwa keberanian mencabar orang-orang yang dikatakan "memfitnah" beliau  (penyebaran video, contohnya), peristiwa untuk menggesa mahkamah supaya membuktikan tuduhan ke atasnya secepat mungkin daripada cuba menangguhkan perbicaraan sehingga lebih 70 kali dan memakan masa bertahun-tahun, dan sebagainya lagi itu.

  
"Adalah sesuatu yang saya tidak boleh terima dan saya tidak mahu bertanggungjawab, membenarkan orang yang terlibat dengan perbuatan yang buruk ini menjadi pemimpin UMNO dan jadi pemimpin negara."

ULAR MENYUSUR AKAR




Listen to the last part of the above video....."dia nak bagi tau.... bukan pasai kawan tu berzina.. dia  nak bagi tau rakyat Malaysia... yang kawan tu................."


PAPAGOMO
Belum terlambat bagi kami Menyelamatkan Malaysia dari dikuasai seorang pemimpin yang mengalami masaalah Kaki Betina, Kaki Jantan dan Proksi Yahudi. Anwar Ibrahim bercita cita menjadi Perdana Menteri Malaysia, apakah kita inginkan Anwar Ibrahim sebagai PM kita semua?

Jangan Gadaikan Negara

AIDC

Anwar yang ketika itu hadir di atas kapasitinya Timbalan Presiden UMNO turut diberi peluang berucap secara panjang lebar oleh Dr Mahathir untuk mempertahankan dirinya.

Namun, jawapan Anwar dinilai oleh ahli MT sebagai mengecewakan kerana dalam pengakuan dari mulutnya sendiri, secara tersirat yang menunjukkan beliau ‘ada hubungan’ dengan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List