Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, October 23, 2011

Hari ini Pak-Pak ARAB telah kembali kepada zaman JAHILIYYAH hanya kerana inginkan DEMOKRASI yang diSEMAIkan oleh musuh-musuh ISLAM menerusi Facebook, BLOG dan banyak lagi..


 TUKANG DOK PEGHATI

Dalam KONTEKS Libya, DARAH yang diTUMPAHkan oleh Pak- Pak ARAB ini ialah DARAH saudara mereka yang seAGAMA dan seBANGSA dan dibantu oleh tentera KAFIR seperti NATO dan Perancis.. Tengok kot mana sekalipun jelas sekali TINDAK-tanduk Pak-Pak ARAB ini adalah HARAM di sisi ISLAM..


Sudah tentu ada 'TANGAN-tangan GHAIB' yang meRENCANAkan SEMUA pertumpahan DARAH di kalangan umat ISLAM ini.. Benazir Bhutto, Rafiq Hariri, Saddam Hussein dan terbaru Ghadaffi adalah MANGSA kepada OBJEKTIF mereka yang lebih besar terhadap umat ISLAM itu sendiri.. Sedangkan dipihak mereka anda meLIHAT bagaimana pemimpin yang tidak diSUKAi diTUMBANGkan dengan cara lebih berTAMADUN tanpa perTUMPAHan DARAH samada melalui undi atau pun REFERENDUM..

Oleh itu, umat ISLAM di Malaysia wajar berWASPADA dan saling mengINGATi tentang usaha untuk mengHAPUSkan umat ISLAM atas nama DEMOKRASI.. KeWUJUDan agenda 'TANGAN-tangan GHAIB' menerusi kePIMPINan parti-parti POLITIK tertentu di NEGARA ini patut diLIHAT sebagai petanda AWAL untuk meMUSNAHkan umat ISLAM di NEGARA ini.. Selain itu, pengGUNAan Facebook, Twitter dan BLOG harus diperHALUSi dan diUSAHAkan agar ianya menJADI senjata 'COUNTER' kepada musuh-musuh ISLAM tersebut.. Kita jugak sepatutnya mula SEDAR dan menolak untuk mengANGGAP Pak-Pak ARAB lebih faham tentang ISLAM berbanding kita.. Sudah tiba masanya kita pulak jadi umat ISLAM contoh..
  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List