Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, October 12, 2011

DUMC - Maklumat Yang Di Sembunyikan

PISAU
Maklumat ini yang Pakatan Rakyat tidak mahu dedahkan kepada umum,malah fakta ini dikhabarkan disorokkan diluar pengetahuan Tuanku Sultan Selangor.
PAS laknatullah sanggup bersekongkol menghalalkan segala perbuatan DAP hanya kerana gilakan undi rakyat.Sedangkan mereka sedar perkara yang membabitkan akidah umat Islam harus dipertahankan tanpa mengira fahaman politik.
KENALI DAN CAM LAH MUKA-MUKA DIATAS INI, SEKIRA ANDA DI HAMPIRI MEREKA ATAS DASAR MEMBERI BANTUAN, INGAT AKAN AGENDA YANG TERSIRAT UNTUK MEMURTADKAN UMAT ISLAM.
Pasangan suami isteri ini meletakkan sasaran 1 hari 1 orang, mereka yang berjaya di kristiankan oleh mereka akan di peralatkan untuk mengenal pasti sasaran seterus nya untuk di pengaruhi. Juga di fahamkan bagi setiap orang Islam yang berjaya di kristianisasikan, pasangan ini akan menerima ganjaran berjumlah diantara RM30,000-RM40,000 ke dalam akuan peribadi mereka dari pertubuhan kristian berpengkalan di Austrialia.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List