Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, October 6, 2011

diMOMOKkan KONONnya undang-undang tidak mengenal SIAPA..

TUKANG DOK PEGHATI

LOGIK tak bagaimana seseorang yang diBUKTIkan sebagai 'LELAKI Y' kerana DNAnya sama dengan DNA dalam JUBOR seorang mangsa JUBOR asyik menyalahkan pihak yang sedang memBICARAkan KESnya di mahkamah? Kalau diRASAkan mahkamah di NEGARA ini tidak ADIL, kenapa tak ambik SUAKA POLITIK melalui Yahudi ZIONIS yang jadik KAWAN baiknya dan tinggal di NEGARA seperti US atau di Eropah? Bukankah mereka SUDI menerimanya? Oh ye.. Mungkin di NEGARA-negara sedemikian, dia TIDAK mungkin berPELUANG untuk memperBODOHkan RAKYAT di sana bagi mencapai cita-cita menjadik PM kot? 


Ini yang PELIK dan bermain di dalam fikiran RAKYAT.. Apakah tidak boleh diambil TINDAKan mengHINA mahkamah terhadap kenyataan Penasihat PKR sedemikian RUPA? Atau adakah Peguam Negara dan Menteri yang jaga undang-undang terlampau LEMBAB untuk berTINDAK kerana sebab-sebab tertentu?

BADUT RAKYAT


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List