Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, October 9, 2011

DI MANA KEDAULATAN UNDANG-UNDANG?? - Mat Sabu memanggil menteri KDN sebagai "Datin Seri" Hishamudin.


TAUKE IKAN

Isu pertama, trio Dato' didakwa sedangkan orang yang disyaki melakukan aksi video seks bebas kemana-mana memberikan ceramah. Tiada lagi respon dari pihak polis mengenai isu ini.

Isu kedua ialah Bersih. Penganjur Bersih iaitu Ambiga dibebaskan tanpa sebarang dakwaan sedangkan dalam masa yang sama kerana sikap agresif pengikut Ambiga ini, perjalanan ekonomi Kuala Lumpur lumpuh. Ambiga dan Bersih membahayakan ribuan nyawa penduduk Kuala Lumpur. Demonstrasi yang tidak diberikan permit dan melanggar titah Agung itu seolah-olah dijulang sebagai perhimpunan rasmi sedangkan anggota polis yang bertugas didakwa.

Isu ketiga ialah kes murtad di DUMC. Hasan Ali dan Jais yang membuat serbuan untuk menghalang murtad dikecam hebat sebaliknya gereja yang menjalankan aktiviti haram ini dilindungi oleh tangan-tangan kotor dalam kerajaan negeri Selangor.
DINTURTLE

Bersungguh benar Kementerian Kesihatan dan KDN mahu SAHkan kesalahan dipihak Polis ..... dan bersungguh benar mereka mahu anggota terbabit dikenakan tindakan disiplin?

Soalan CEPUMAS - Perhimpunan yang di SAHkan haram atau melanggar undang-undang oleh Menteri KDN bermaksud peserta demo semuanya adalah SAH melanggar undang-undang - KENAPA TIDAK DIAMBIL TINDAKAN ?

Tanpa adanya perhimpunan haram itu, polis tidak perlu bertindak.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List