Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, October 12, 2011

Cepat minta maaf!


THE UNSPINNERS 

Macam mana nak ambil tindakan. Unspinners dengar hanya laporan tipis 3 mukasurat sahaja diberikan kepada Sultan dan hanya mahu ambil tindakan terhadap tiga yang sedia kerjasama memberi keterangan.

9 yang lain tak mahu. dibiarkan saja.


Gereja DUMC dibiarkan saja ....


Mungkinkah ini yang melambatkan sultan beri titahnya. Pasti tuanku tak puashati ....


Laporan sebenar pernah kita dedahkan di sini dan sini.

 
PISAU
DAP mengarahkan Khalid Ibrahim menyorok bukti dalam pembentangan laporan siasatan kepada Sultan Selangor. Ini kerana laporan yang sepatutnya berpuluh muka surat hanya diberikan beberapa keping sahaja tanpa butiran yang lengkap.
 
Bukankah kita mempunyai video rakaman pengakuan seseorang yang tidak mengamalkan ajaran Islam. Bukankah kita mempunyai bukti salinan borang soal jawap mengenai tahap kepercayaan dan akidah umat Islam.

Kenyataan ini dikukuhkan dengan pendedahan oleh Dr Hassan Ali sendiri bahawa pemeriksaan yang dilakukan oleh JAIS di premis tersebut telah menemukan 12 orang individu yang pada kad pengenalan mereka tertera perkataan ISLAM, tetapi salah seorang daripada mereka enggan mengaku beragama Islam serta mengelak daripada menjawab soalan-soalan penguatkuasa JAIS.

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List