Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, October 14, 2011

Biawak Penang - Cakap Lain, Buat Lain


ANAK SEBERANG


Orang ramai yang bimbangkan keselamatan diri masing-masing lari bertempiaran dan menghubungi pihak Bomba dan Penyelamat bagi menangkap biawak tersebut. Pihak Bomba yang bergegas ke tempat kejadian setelah menerima maklumat dari orang awam, setibanya di Komtar telah dihalang oleh Pengawal Keselamatan Pusat Pentadbiran Kerajaan Negeri daripada memasuki serta membuat pemeriksaan di sekitar kawasan kompleks tersebut untuk mengesan dan mengangkap biawak berkenaan. Alasan mereka, tiada apa-apa yang berlaku.

Apa yang menarik ialah tindakan pihak Pentadbiran Kerajaan Negeri mendiamkan diri berhubung dengan insiden ini dan cuba mengelak ianya daripada diketahui umum kerana bimbang ianya akan menjadi isu yang memalukan sepertimana dalam insiden biawak dan itik yang ditemui di ruang pejabat menunggu Tingkat 3, Pusat Pentadbiran Kerajaan Negeri tersebut sebelum ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List