Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, October 1, 2011

1-Malaysia merupakan hadiah terbesar kerajaan Malaysia berikan kepada kaum cina selain dari 1 juta Kewarganegaraan zaman tuk nenek dulu!

DINTURTLE
 
Kenapa yang suka ngat kat 1Malaysia tu ?

Sebab 1Malaysia mengiktiraf pengasingan kaum, menyanjung bahasa dan budaya mereka, 1Malaysia adalah Kesamarataan, 1Malaysia adalah Meritokrasi yang tidak mengambilkira jurang pemisah ekonomi yang wujud tika ini.  
 
JARI 1-MALAYSIA NAJIB
Melalui 1Malaysia, Najib telah membuka pintu kerakusan tanpa had mereka untuk menceroboh kedalam kawasan kecil Rizab Melayu ... yang kita namakan Kuota. Sebenarnya sebelum Najib umumkan mahu menghapuskan kuota 2-3 hari lepas, Najib sudah pun melepaskan sedikit demi sedikit Hak Melayu itu. Tapi penyokong Najib tidak sedar, telinga mereka masih terngiang-ngiang ucapan seorang Presiden Melayu Liberal semasa PAU tahun lepas - Hak Melayu terkunci kemas oleh Perlembagaan.
 
Bijak sungguh Najib bermain kata-kata .... 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List