Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, September 15, 2011

Yang CERDIK pandai dalam PAS semuanya akan diPINGGIRkan

TUKANG DOK PEGHATI
 
Jika perhitungan STATISTIK diambil kira, adalah jelas DAP La'anatullah cuba SELAMATkan diri sorang-sorang di saat keCELARUan kePIMPINan PAS dan PKR ketika ini.. KePIMPINan PAS bercelaru kerana hierarki kePIMPINan mereka menyaksikan ramai pemimpin 'Cakap BANYAK' tetapi 'Tak HABIS sekolah' sebagai Timbalan Presiden dan Naib Presiden mereka.. Sudah tentu DAP La'anatullah tak mahu diPIMPIN oleh Lebai-Lebai PAS spesis macam ini dalam PR? PKR pulak menyaksikan KANTOInya Penasihat PKR apabila diKAITkan sebagai 'LELAKI Y' dalam satu video SEKS dengan amoi Cina.. Pemimpin DAP La'anatullah tidak sebegitu BODOH untuk mengANGGAP rakaman video yang TULEN itu sebagai 'BESI' seperti mana Lebai-Lebai PAS yang DUNGU!
 
 
Apa yang perlu dilakukan oleh DAP La'anatullah hanya memecahkan UNDI Melayu/ISLAM supaya UNDI 'SOLID' kaum Cina + pecahan UNDI Melayu/ISLAM memBERIkan keMENANGan TIPIS kepada calon mereka.. Itulah yang mereka cuba lakukan di Kedah pada PRU-13 nanti.. Yang masuk ANGIN keluar ASAPnya dah tentulah Lebai-Lebai PAS yang terserlah keBODOHan mereka!  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List