Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, September 23, 2011

Selama lebih 50 tahun mencanangkan akan menegakkan hukum hudud dan negara Islam, tetapi kini tidak lagi demi sokongan bukan Islam.

BUMIYANG
Mereka juga meletakkan kesalahan tersebut kepada Tun Mahathir kononnya kerana mantan PM tersebut menolaknya pada tahun 1994.

Ironinya setelah Tun Mahathir melepaskan jawatan sejak 8 tahun lalu dan kita telahpun mempunyai dua orang PM sejak 2004, tiada lagi percubaan PAS di bawah pimpinan Nik Aziz untuk mengusulkan semula Hukum Hudud PAS yang dikemukakan sebelum ini kepada PM-PM yang baru apa lagi memberikan penambah-baikan terhadap Hukum Hudud tersebut setelah ditegur oleh Tun Mahathir.
  
Saranan PAS bagi penulis bukan sahaja seperti biskut, "sekejap ada sekejap tak ada" (dulu memperjuangkan hududt, sekarang tidak lagi), bahkan juga, "mula-mula keras, direndam air jadi lembik" (baru kena tegur dan patah semangat).
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List