Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, September 28, 2011

Pastinya pakar palsu dari luar negara akan dibawa

THE UNSPINNERS
 
Desas desus mengatakan pihak pembangkang sedang membakar balu Ahmad Sarbaini, Maznah untuk menuntut semakan keputusan koroner.
Ada pula mengatakan patut ditubuhkan Suruhanjaya Di Raja. Kalau tidak ditubuhkan Suruhanjaya pula, akan timbul pula alasan Suruhanjaya hanya untuk CIna. Melayu mati tidak dipedulikan kerajaan. Memang betul kerana DAP lebih memperjuangkan kaum Cina dari Malaysian (konon Malaysia).
 
Nak cerita malaslah ... baca berikut laporan Agendadaily yang mengandungi keputusan koroner yang hampir sama dengan teori yang kami beri. Keputusan koroner telah mendengar 34 saksi-saksi dari pihak SPRM, Kastam, keluarga dan pakar.

 
Teori yang dikemukakan oleh Dr Shahrom disokong dengan kesan cat putih yang melekat hanya pada bahagian paling atas kepala tali pinggang arwah, dan ini secara logik menunjukkan cat melekat ketika dia cuba naik semula melalui tingkap dan bukannya ketika dia mula-mula turun.

"Kesan cat putih yang ditemui pada kepala tali pinggang, bahagian depan seluar arwah, tapak tangan kiri arwah dan tapak kasut kiri yang dipakai arwah menunjukkan arwah terjatuh dari tingkat tiga, bangunan SPRM dengan tidak disengajakan," katanya.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List