Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, September 13, 2011

Najib - Tempat cina bergantung harap

GERAKAN ANTI PKR

najib, ada ramai lagi rakyat yang bermasalah namun layak untuk kamu jumpai, kenapa perlu utamakan si bangsat namewee ?

bangsat ni hina azan suboh, lagi nak bagi pengiktirafan ke pasal filem bodoh dia tu ?!  



VOICES AROUND

Budak cina ni frust bila dia tidak dapat peruntukan dari FINAS untuk bikin filem cinanya. Dia ingat FINAS tu negara China Komunis yang punya ke? Biasalah, macam-macamlah dia kutuk. FINAS dok sebelah Zoo Negara la, kat FINAS tu gantung poster semuanya filem MELAYU la, sampaikan rombakan kabinet yang menukarkan timbalan menteri pun disabitkan juga dengan nasib malangnya. Memang malangpun apabila dok makan berak kat sini, tapi berperangai laknat menghuru-hara keharmonian negara ini. Mengambil kesempatan ke atas kelembikan penjaga undang-undang yang ada sekarang.


RBF ONLINE

Kawan-kawan sekalian, sepertimana yang anda tahu bagaimana saya serta kawan-kawan saya, siang malam, pagi petang kami berusaha mempertahankan kerajaan serta PM. Bukan setakat mempertahankan PM, malah terpaksa mempertahankan juga isteri PM daripada fitnah-fitnah yang dilemparkan termasuklah isu cincin 24 juta , tapi kami tidak pernah pun dijemput seperti namewee untuk berjumpa PM.

Tapi si bangsat tersebut sudah melakukan bermacam-macam dajal dan sial serta menghina kaum serta agama, tiba-tiba mendapat layanan istimewa untuk berjumpa PM. Mana pergi namewee ketika Rosmah difitnah beli cincin 24 juta. Kenapa dia tak buat lagu yang mengatakan tuduhan itu fitnah ?


ARENA PICISAN

Adakah kerana nak kejar undi kaum cina...undi kaum Melayu macamana? Jangan sampai yang dikejar tak dapat yang di kendung keciciran. Hati dan perasaan kami perlu juga di jaga Datuk Seri...kami masih lagi terluka dengan apa yang di lakukan oleh anak cina ni. 

Rasanya Datuk seri dah bagi signal yang salah

(Juara Cina)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List