Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, September 13, 2011

MENJUAL diri mereka macam PELACUR LORONG HJ TAIB kepada Najib

APA


Membaca bait bait ayat yang digarap The Flyingkick dalam artikelnya aku tidak boleh tidak bersetuju dengan pendapat dia.Memang itulah yang berlaku di Ampang hari ini.Pemimpin tua dan recycle masih tak sedar diri dan masih menyimpan niat nak jadi Ahli Parlimen dan Adun walaupun punggung dah tumbuh akar dek sebab lama sangat duduk dijawatan.Yang dah pernah tewas masih lagi rasa diri mereka relevan dan masih mahu menawarkan diri.Ahli ahli KELAB PAYUNG TERJUN baik yang muda atau tak berapa muda berlumba lumba membuat 'freefall' nak tunjuk siapa CALUN PAYUNG TERJUN terhebat di Ampang.

HOUSE PK
 
Apa yang berlaku di Kedah dan Kelantan, sebenarnya adalah cerminan sebenar apa yang berlaku dalam UMNO. Kerana itulah, kebanyakan pemimpin UMNO terdiri daripada makhluk-makhluk yang kurang berkemampuan, tetapi sangat kreatif dan hebat dalam menyamun, menyonglap dan mencuri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List