Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, September 5, 2011

Lidah Pembangkang


TUKANG DOK PEGHATI 
 
Sebelum ini puak-puak PR berGANTUNG kepada Suara Keadilan, HARAKAH dan The Rocket untuk membuat FITNAH.. Malangnya KREDIBILITI media-media ini sudah tidak RELEVAN lagi.. Suara Keadilan asyik kena SAMAN berJUTA-JUTA RM.. The Rocket pulak sudah tentu tidak mahu diLIHAT memperBODOHkan kaum Cina dalam penipuan mereka dan HARAKAH pulak cuma LAYAK digunakan sebagai pengGANTI kertas TISU untuk tujuan ISTINJAK!
 
 
Malaysian Insider dan Malaysiakini cuba menonjolkan KONONnya mereka media yang seIMBANG dan bersikap LIBERAL.. Sebab itulah kita lihat banyak iklan-iklan GLC yang diketuai oleh ramai CEO otak LIBERAL di dalam kedua-dua media tersebut walaupun mereka diLANTIK oleh kerajaan UMNO/BN ke dalam setiap GLC tersebut.. Ini sebenarnya menunjukkan UMNO/BN sendiri yang menCIPTA musuh-musuhnya di kalangan mereka sendiri.
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List