Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, September 28, 2011

Kenapa macam takut je nak sebarkan kepada orang Melayu?

DINTURTLE
 
Ingat 2 bulan lepas KLIK ? Lim Guan Eng mempertikaikan Hak Istimewa Bumi dalam ekonomi negara sebagai penghalang kepada kemajuan .... ramai pejuang Melayu yang marah, hentam LGE !  Sekarang bila Najib yang sebut benda yang sama, kenapa tak bising ?
 
 
Tahun lepas semasa Kongress Ekonomi Cina, ahLek dengan berani sekali mempertikaikan Hak Bumi dan Kuota dan mahukan Merit, SELURUH bloggers pro BN mengamuk ! Ditambah pula dengan kenyataan Bastardise oleh adik Najib, si Nazir ..... Ingat lagi ? Saya ada bertanya waktu itu, kenapa Najib tidak sekalipun menegur Nazir ataupun ahLek tentang kenyataan mereka ? SEBAB NAJIB PUN SETUJU DENGAN MEREKA !
 

 
Hari tu Najib bubar ISA pun Perkasa bagi komen suam suam kuku je...Apa dah jadi dengan Perkasa agaknya ya?Sejak kena 'Demam Kuning' Bershit 2.0 macam dah hilang taring..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List