Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, September 27, 2011

Kemana hilangnya RM900 juta itu..dan siapa yang menyamun nya?

APA 
August 2004 aku terpaksa melarikan diri meninggalkan keluarga aku demi keselamatan mereka bila Dolah Pukimak enggan bertangung jawap terhadap tuntutan aku saperti alasan nya yang diberi diatas.Aku tiada pilihan kerana majoriti pembekal aku adalah peniaga Cina dari Malaysia,Hong Kong dan China yang percaya projek ini Umno punya dan aku bertanggung jawap terhadap hutang yang berjumlah tidak kurang RM150 juta kepada mereka.
Suatu malam sekitar 2005 aku ditahan oleh 2 kereta ketika dalam perjalanan turun dari rumah ke kedai mamak berdekatan.Aku di blindfolded dan di acukan pistol oleh beberapa orang lelaki Cina dan dibawa ke satu tempat yang tidak aku ketahui.Disana telah bersedia menunggu beberapa orang Cina lagi.Ketua kepada kumpulan Cina ini memberitahu aku yang dia telah menerima 'kontrak' untuk menghapuskan aku dengan bayaran RM50 ribu oleh seseorang.Aku syak semestinya dari salah seorang pembekal yang aku berhutang untuk projek ini.


Dalam pada itu selepas je deposit 2+1 tu habis aku dah tak mampu nak bayar sewa lagi.Tuan rumah yang mula mula cuba mengusir aku selepas sewa tak dibayar akhirnya simpati dan membiarkan aku duduk percuma untuk 6 bulan lagi.Habis je 6 bulan aku terpaksa keluar dan berteduh di basement car park selama 3 hari sebelum pekerja pengurusan kondo yang simpati menumpangkan aku di bilik stor mereka.Tinggal lah aku dalam stor itu selama hampir 1 tahun tanpa air dan eletrik.Mandi manda kencing berak kat bilik air clubhouse je.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List