Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, September 18, 2011

KAUKUS BEBAS - Nampaknya sentimen 'kebencian keluarga dan kroni' Pak Lah berjangkit pula kepada Najib.

APA

..lebih malang bagi Najib bila orang Melayu sendiri melihatnya sebagai PENYERAHAN DAN PENGHAKISAN HAK ORANG MELAYU secara halus kepada kaum BUKAN MELAYU.Satu satunya orang Melayu yang mungkin faham akan konsep ini mungkin RAIS YATIM seorang sahaja yang kerjanya untuk buat buat faham walaupun dia sendiri TAK FAHAM.
Aku berat mengatakan CALUN CALUN BEBAS yang berwibawa yang hari ini masih duduk dalam UMNO,PAS,PKR atau apa parti sekali pun akan berpeluang besar untuk memenangi banyak kerusi andaikata mereka keluar dari parti masing masing dan bertanding atas tiket bebas.Aku rasa KAUKUS BEBAS ini akan menjadi penentu kepada siapa yang akan duduk di Putrajaya nanti...BN atau PR atau DAP.

Dalam situasi tidak menentu politik orang Melayu Umno,Pas dan PKR ini yang pasti akan untung adalah calun calun DAP yang akan menyerlah di kerusi kerusi yang mereka tandingi kelak. Inilah situasi "TONGKANG PECAH IKAN YU KENYANG" yang akan kita lalui jika Najib tidak berhati hati. Jika ini benar benar berlaku riwayat politik MCA, GERAKAN, MIC, PPP, IPF dan apa juga parti serpihan orang Cina dan India akan tamat disitu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List