Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, September 24, 2011

Jika ada wakil2 BN bersikap sedemikian, jangalah dipilih lagi orang ini sebagai calon bagi PRU13 kelak.

GELOMBANG RAKYAT

Bekas Perdana Menteri Tun Mahathir hari ini memberi amaran kepada Wakil2 Rakyat Negara ini bahawa rakyat amat jelak dan jijik melihat kemewahan melampau Wakil2 Rakyat mereka sedangkan ada masyarakat di kawasan Wakil Rakyat tersebut yang hidup dalam keadaan serba kekurangan. Beliau menjelaskan, faktor tersebut merupakan salah satu sebab BN merekodkan prestasi buruk pada 2008. "Golongan muda pandang parti komponen sebagai korup dan mereka tidak ingin sokong."


HOUSE PK

Macam yang dikatakan oleh Tun Mahathir, rakyat sedang memerhatikan setiap seorang pemimpin, tak kiralah sama ada pemimpin itu datangnya dari Barisan Nasional, apatah lagi Fuckatan Harami. Itu sebablah bila MB Kedah guna kereta mewah yang disorokkan dan MB Kelantan yang kelihatan zuhud tetapi tidak dapat menahan selera berkereta mewah ketika berkuasa, menjadi tajuk berita.


PELANTAQ HUJAH

faktor tersebut merupakan salah satu sebab BN merekodkan prestasi buruk pada 2008 – yang masih belum dapat dipulihkan hingga kini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List